2009. május 9., szombat

Mangó

Találtam egy érdekes blogot a http://mediq.blog.hu/tags/táplálkozás alatt, ahol tudományosan osztályozva van a széklet. Elhatároztam itt az ideje több rostos bevitelre, így vettem uborkát, paradicsomot, répát, almát és mangót. Azért a szilvavacsora elmarad.

















Már évek óta nem ettem mangót, mert az igazi mangó a Fülöp-szigeteken terem, a kínai ritkán jó, legtöbbször nevetséges, hogy a kofa ki meri tenni a diónagyságú 80%-ban már barnára rohadt mangómaradványokat. Most viszont vettem pár darabot, hogy egy glukóz bombával töltsem fel szervezetem.

A mangó tálalásának módja:

1. Mossuk meg a mangót!

















2. Vágjuk 3 részre a mag mentén.































4. Szeljük le a középső rész bőrét és a házigazda szopogassa le a magról az odatapadt részt.
















5. A megmaradt 2 részt késsel bevágjuk kis rombusz alakokban.
















6. Fordítsuk ki őket mint a labdát és kiskanállal eszegessük a rombuszkákat.
















7. Majd lesz egy cikk a spanyolviaszrólis, csak nem tudom még, hogy mi az.

1 megjegyzés:

  1. Nyami....
    Én viszont voltam kicsit a Balatonnál. Még nem meleg a víz, viszont csak kicsit hideg.

    VálaszTörlés