2009. június 12., péntek

Marketing

Helló, éppen utálomakínaiakat hangulatban vagyok. Egész este az erkélyem allat üvöltöztek a fiatalok, mert jólérezni csak úgy lehet, ha túlordibáljuk a másikat. Ők jól érezték magukat,én nem annyira, mert hajnal fél 1-ig tartott.
A felső emeleten valaki szorgalmasan gyakorol zongozázni. Hogy tudtam kiválasztani pont ezt a lakást, honnan volt az az intuitív érzékem, hogy ez kell nemek. Az illető mindenap ugyanazaokat játsza, 3-szor 4-szer egymás után, de még mindig elrontja többször.
Persze így is lehet jól jártam, jobb ez mintha valakinek házi karaokéja lenne, de nehogy elkiabáljam!
Arról már beszéltem korábban, hogy hajnali 5-kor a locsolókocsi mindenkit felkelt a "Hepi börtdéjjel", de van más is. Minden reggel 7.45-kor valaki bekapcsolja az utcazenét, és mindig ugyanazt az éneket üvölti a hangszóró, valami rekviem lehet, de már hónapok óta megy, úgy tűnik nem is lesz ennek vége, valaki úgy érzi, ezt mindekinek hallgatnia kell!

A fotó az épület előtti bolt nagy reklámfogása. Emberek! Ilyen reklámot kell csinálni! Egy léc váz, behúzni ézüst ruhával, ráfirkantani valamit,majd törött féltéglákkal megtámasztani. Valaki majd remélem beteszi egy marketinges könyvbe.


2 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Hajnali fél 5-ös "Allah Akhbar" csengőhangomat elcserélném 5 órai "Happy Birthday"-re.

    VálaszTörlés