2009. július 10., péntek

GYÓGYSZER ÉS VAKSZERENCSE

Ezt nem tudom írtam-e már, mert nem tudom megnyitni a blogomat. Ha esetleg kétszer említeném ugyanazt a dolgot, elnézést.
Xiamenben voltam hétfőn gyógyszert kellett íratnom. Persze csak kínai változat van. Mutattam az orvosnak a magyar dobozt, meg a leírást, hogy hány milligramm, aztán ő meg elővett egy vastag kínai könyvet meg nézett valamit a kopmuterben aztán adott egy receptet 7, azaz hét darab gyógyszerről. Ez a maximum, amit lehet egyszerre felírni. Nem is O.25mg hanem O.4 mg, de olyan kicsi, hogy majd érdekes lesz elfelezni. A gyógyszertárban darabra adták ki a gyógyszert, se egy doboz, se egy leírás, csak az alkalmazott hozzáértésétél esetleg a vakszerencsétől függ, mit adott ki, mert minden gyógyszer egyformának néz ki, kicsi és fehér, szóval döbbenet, hogy mi van itt. Nem szándékozom bevenni, van még néhány szem magyar gyógyszerem, de hátha szükség lehet rá, jó ha van kéznél.

 

A rendelőbe attriumos lifttel lehet felmenni, szép kilátás nyílik a tóra, ezeket a fotókat készítettem. Ebédidő lett később, így az SM mall-ba mentünk, itt sem voltam talán évek óta. Egy kínai önkiszolgálóba mentünk, ahol a pult olyan csúszós volt, hogy lecsúszott a tálcám kajástól és szaft jó nagy foltot csinált a térdemre.. Jól néztem ki gondolhatjátok.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése