2009. július 17., péntek

TILTÁS!!!

A következő TILTÁS a Kínai Nagykövetség honlápján olvasható:

"Bármely személy, aki szellemi fogyatékos, leprában, AIDS-ben, nemi betegségben, fertőző tuberkolózisban, vagy egyéb fertőző betegségben szenved, annak tilos belépnie Kínába."

Azt megértem, hogy nem akarnak fertőző betegeket fogadni, de hogy esetleg egy szellemi fogyatékos vagy autista gyerek miért ne kirándulhatna Kínaba a szüleivel, nem értem, hisz attól még nem lesz  fél ország szellemi fogyatékos. Vagy tévedtem? :-)


1 megjegyzés:

  1. Amikor tavaly jöttem haza Kínából, a pekingi reptéren a becsekkolásnál mögöttem állt egy magyar család tolószékes és láthatóan nem csupán testi fogyatékos kislánnyal. Szerintem ők kifejezetten valami gyógykezelésen voltak - nem beszéltem velük, de a szavaikból ezt vettem ki.

    VálaszTörlés